Translate

dijous, de febrer 07, 2008

WE ARE THE WORLD!



Una de les coses que més em va captivar a Ottawa va ser veure com, quan arribaven eleccions, tothom s'involucrava en el procés. Era curiós als nostres ulls veure com els veïns sortien a plantar un cartell amb el nom del seu candidat preferit a la gespa del jardí davanter de casa seva!
El vot no era secret ni molt menys, tothom sabia el que cadascun votava i la convivència seguia sent excel•lent. Podria passar això aquí? O els mateixos polítics s’encarreguen de crispar-nos i aïllar-nos pel seu propi interès?
La política, a Catalunya i em temo que molt més a Espanya, és una cosa llunyana, un pastís que és reparteixen entre tres, que sempre són els mateixos. Com l'església més opulenta, no té res a veure amb la societat que camina cada vegada més coixa de valors importants. Nosaltres ens hauríem d’esforçar per conviure honestament...
Com podeu veure avui m'he llevat una mica reivindicativa...

Avui també vull donar la benvinguda al nostre amic Duc, encara no el conec personalment però me’n moro de ganes, és el gosset de l’Ado i la M.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Quan vaig anar a Canada una de les coses que em va sorprendre mes va ser el que comentes al blog. Es molt curios com mostren als seus jardins les seves preferencies amb politica, mentre aqui fins i tot posen cabines perque puguis votar amb total secretisme i jo em pregunto perque tant misteri... Ah i tambe mostren les preferencies que tenen amb els seus idols esportius, que jo no se a quins esports estan aficionats, es clar que aqui en aquest tema a vegades he vist alguna bandera d'equip de futbol al balco d'alguna casa, aixo no ho duiem amb tanta privacitat.L

Unknown ha dit...

De fet em sembla que això va una mica amb el nostre caràcter... mireu els xalets, allà estan a la vista de tothom que passa pel carrer, mentre que aquí tothom ho valla tot perquè ningú pugui veure què fas. Potser és influència de la religió, el puritanisme obligava a la gent a tenir la casa a la vista per demostrar que no feien res dolent... No us crida l'atenció que a molts d'aquests països les cases ni tan sols tinguin finestres?

Anònim ha dit...

El duc espero que el coneguis,encara no tenim fotos.
Vem arribar d'el empordá on hi ha una tranquilat absoluta.
Tenim ganes que vingueu per a disfrutar de la pau i del paisatge.
M.