Translate

dimarts, de febrer 26, 2008

CONGRATULATIONS ONCE MORE!!!


Recordo amb certa enyorança els Oscar de l'any passat, asseguda a la butaca vella, amb pijama i sabatilles d'hivern, amb un bol de crispetes davant i els ulls clavats a la pantalla de TV. Estava a mil kilòmetres d'on passava tot, però em sentia més a prop que mai d'aquells actors que marquen modes, d'aquells personatges tan interessants i d'aquelles figures d'or de mentida.
Sempre m'ha agradat aquesta cerimònia glamourosa i amb aquell punt d'hortera que ens fa abaixar la mirada quan hem de reconèixer que al febrer esperem el dia assenyalat amb il•lusió!
Bé, aquest any, no he pogut veure res de res, pel canvi horari, però m'he alegrat més que mai per un premi en especial, i no és el de Bardem, sinó el que han donat a la banda sonora de Once, una perla cinematogràfica. Us deixo una altra cançó preciosa de la pel•lícula a veure que us sembla!

4 comentaris:

Unknown ha dit...

Encara l'he de veure... Once m'espera en un dvd un dia d'aquests...

Entreu al bloc de la meva classe i al dels meus alumnes enllaçats des del bloc de la classe. Us animo a posar-los comentaris, estaran molt contents!

Anònim ha dit...

Isabel ens pots recordar el bolc de la teva classe i dels teus alumnes, em moro de ganes de deixar-hi comentaris!!!Ada

Anònim ha dit...

Sobre el tema dels Oscars no saps l'alegria de saber que alguna persona sap reconeixer que se'ls mira amb gust, jo sempre he intentat no dir gaire que jo els segueixo fa temps i em diverteixen, quedes com a molt "pardilla" que hi farem...L Digues el nom de la pel.licula amb espanyol si us plau

Anònim ha dit...

Recomano especialment els blogs d'Isabel dels que soc una assidua tots son molts bons i interesants L.