Translate

dilluns, d’abril 23, 2007

DIADA DE SANT JORDI!



Feliç diada de Sant Jordi!
Espero que hagueu passat molt bon dia i que l'ambient als carrers entre llibres i roses hagi estat espectacular!
Aquí, lluny, a Ottawa, ha fet molt bon dia i això ha mantingut el meu ànim eufòric! He escoltat Catalunya Ràdio tot el dia, per fer ambient, he anat al quiosc i he mirat llibres i revistes, no hi havia aglomeracions ni autors firmant llibres, només jo, entre els estants, feliç, fent diada!
Ara arribarà el meu estimat H. i ja li tinc el llibre preparat, amb dedicatòria i tot, li he comprat "The Undercover Economist", sé que li agradarà!
També sé que serà una lectura que jugarà en contra meva, segur que veurà cada exemple de consumisme compulsiu en la meva figura, però almenys és un llibre que es llegirà!

Avui el títol de l'entrada és en català, no podia ser menys!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

El dia a Bcn és magnífic i des d'aquí et volem enviar unes petites aromes de la Rambla Catalunya per que participis a la festa. Bona diada!

Anònim ha dit...

Anònim dijo...
El dia a Bcn és magnífic i des d'aquí et volem enviar unes petites aromes de la Rambla Catalunya per que participis a la festa. Bona diada!

23 / abril / 2007 15:01

Unknown ha dit...

Al final jo també he tingut rosa, però ha estat un alumne meu marroquí que ha arribat a classe amb dues roses per a mi, una vermella i una groga de jardí, de les que fan olor. La veritat és que sempre s'agraeix. Però el que em fa més il·lusió és que la meva orquídia de l'Himalaya (ens la van regalar uns altres alumnes meus quan ens vam casar fa dos anys) ha tornat a florir. Fa unes branques de flors verdoses poc cridaneres però precioses.
No he comprat llibre i em penso que no l'he viscut gaire aquesta diada, em tocava treballar a l'hora que tothom era al carrer! Potser l'any que ve...
De totes maneres no és el mateix ser al Vendrell que a Barcelona per a viure Sant Jordi.
Et deixo una web de concursos literaris perquè tinc molta fe en tu i a veure si l'any que ve podem comprar un llibre teu.
http://www15.gencat.net/pres_cwaw/AppJava/seccio.do?sid=800704