Translate

dimecres, d’abril 25, 2007

AS LARGE AS LIFE!


RON MUECK
Vaig anar a l'exposició de Ron Mueck el cap de setmana passat. Era la primera vegada que el meu estimat H. anava a la National Gallery, jo hi havia anat abans.
Quines figures, són tan reals! Fan venir malestar i tot.
Jo el primer que li vaig dir a l'H. va ser que si ell hagués estat en Ron jo no haguès pogut viure sota el mateix sostre. Envoltada d'aquelles figures, ni parlar-ne!
Ja em fan por les figures mal fetes de pallassos i les nines antigues, com per compartir el meu espai amb mil figures reals sense vida!
L'exposició em va encantar perquè és d'aquelles que no et deixen igual. Quin detallisme! D'aquelles que gaudeixes sense ser un expert en res!
Recomano anar a veure l'obra de Ron Mueck allà a on sigui.
L'escultura es diu: Big Man, 2000.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Vaig veure aquesta exposició a la tele i vaig al·lucinar! Realment impressiona, veure a tota aquesta gent dissecada!