Translate

divendres, de juny 08, 2007

IT'S JUST LIKE A DREAM!


Fa temps vaig veure una pel•lícula que ha causat furor aquí, a Canadà i a EUA, i que a mi i al meu estimat H. ens va semblar una presa de pél bastant considerable. En ella expliquen que tot allò que desitgis, si ho desitges amb molta força, es converteix en realitat. Ells ho il•lustren amb exemples del gran somni americà: cotxes de luxe, mansions, i diners.
També t'ensenyen, usant un famós dibuix de Leonardo Da Vinci, com funciona l'energia que desprèn l'ésser humà i que si la teva energia és positiva, coses positives et passaran, si la teva energia és negativa, coses dolentes et passaran!
A mi m'agrada pensar que si fas el bé, el bé et tornarà però no per res, simplement penso que si ets optimista tot es veu més bonic que si ets pessimista, no?
Els somnis sempre hi han estat. Tothom té somnis però realment s'han de complir tots?
Jo crec que la bellesa dels somnis és que et fan tirar endavant sense que necessariament s'hagin de complir, sense pressions ni dates límits.
Com em van ensenyar a l'escola fa molts anys: La felicitat és un tren en el qual viatjar, no és una estació a la qual arribar!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

La veritat és que costa trobar alguna pel·li que valgui la pena. Haberlas, haylas, però es fan pregar... sort que ja no ho intentem al cine! No hi ha res pitjor que anar al cine i sortir amb la sensació d'haver perdut el temps i els diners!

Anònim ha dit...

No ho se gaire però crec que a Canadà el tren és un element molt present a la seva història, la construcció de les vies i les poblacions que es creaven al seu pas són imatges molt cinematogràfiques, m'encanta la foto!!!