Translate

divendres, de juliol 26, 2013

FELICITATS TIGRETÓN!

Demà fas tres anys, amor meu, tres anys perfectes! Moltes felicitats!
Quan penso en aquella nit d'estiu, calorosa i amb una lluna radiant i feliç, només sento calma, pau i serenor. No penso mai en el dolor de les contraccions, la incomoditat de no poder dormir, els nervis de no saber quin tipus de mare seria.
Recordo aixecar-me del llit a les quatre del matí, caminar lentament cap a la sala d'estar amb la certesa que havia arribat el moment. Recordo mirar per la finestra i trobar-me la lluna cantant a la meva orella; al costat, un estel brillant, potser un planeta. Em vaig sentir segura. Les roses que m'havien regalat pel meu sant feien bona olor i jo arraulideta al sofà esperava que passés el temps, que la teva carona se'm fes present, com tantes vegades, al llarg d'aquells mesos d'embaràs, havia imaginat.
Tres anys, petita meva, tres anys que no han deixat de millorar les nostres vides.
Tauronet petit, tigretón,  sigues feliç, humil i valenta tota la vida.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS PETITA!!!
Pots estar molt contenta per les paraules que t'ha escrit la mare...són precioses...

Ado i Mon ha dit...

Ado i Mon recordem l'espera de moltes llunes fins que ens va il.luminar una Estel que en tenir.la a la terra ens impregnà de llum i il.lusió.
Ens sentim feliços per els tres anys del tigretón i la simpatía que dimana.
Que en siguin molts més!
Petons a tots

Ado i Mon ha dit...

Ado i Mon ha dit...
Ado i Mon recordem l'espera de moltes llunes fins que ens va il.luminar una Estel que en tenir.la a la terra ens impregnà de llum i il.lusió.
Ens sentim feliços per els tres anys del tigretón i la simpatía que dimana.
Que en siguin molts més!
Petons a tots