Translate

dijous, de febrer 07, 2013

LLISTA OPTIMISTA



Torno amb força i amb ganes d'escriure una entrada per setmana, com ho feia abans, quan vaig començar el blog, a Ottawa, ara fa tants anys.
I vull tornar amb una de les meves llistes optimistes que ajuden a gaudir dels dies d'hivern com si fossin dies d'estiu, plens de llum i color.

Deu coses que em fan aixecar del llit:

  1. La llar de foc de la casa de fusta de Sils.
  2. La Lara que demana l'esmorzar.
  3. L'estel que diu, des de la seva habitació: “A vegades el vermell, és rojo!”, sense saber ben bé perquè.
  4. Mister H. que vol anar a córrer, i es vesteix en la foscor de l'habitació.
  5. El popeye que s'enfila i s'arrauleix als peus del llit.
  6. La idea que fa dies que em ronda pel cap: pintar-me les ungles d'un vermell intens i veure com moc les mans i els dits.
  7. Observar la neu que ha caigut a les muntanyes aquesta nit, des de la finestra panoràmica de dalt la casa.
  8. Sentir que m'han tornat les ganes d'escriure.
  9. Compartir les tardes amb tres generacions a casa la Roser.
  10. Mirar el meu voltant i veure que tot va com ha d'anar.

Gràcies per esperar-me.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Jo feia dies que hi pensava i deia, l'espero, però, a veure quan torna! :-)

Benvinguda altra vegada!

Anònim ha dit...

Ja era hora, fan falta llistes optimistes
ara a mi estirant, estirant només podria fer una llista de....3 coses aproximadament

Anònim ha dit...

Feliç d'haver pogut accedir en aquest blog que considero tan especial.
Quin gran invent la llista optimista en aquests moments personals un pèl complicats en què de vegades perds una mica el nord.
Jo hi afegiria una onzena: Sentir sense voler com l'Estel,mentre fa pipi, canta: In-inde-independencia!
Una abraçada enorme i enhorabona per tornar a escriure!