Translate

dimarts, d’agost 16, 2011

ROMANTIC PLACES!


Els espais són romàntics o no depèn dels ulls que els mirin.
Ahir, tornàvem a Barcelona després d'un cap de setmana al camp. Per la carretera vaig veure una nau industrial, buida i lletja. Ja me la conec, al juny hi havia molts camions carregant i descarregant mercaderies, però ja se sap, aquí, a l'agost, tot para. El temps va molt més lent.
Vaig observar la nau detingudament, mentre el nostre cotxe avançava poc a poc i em vaig adonar d'una dedicatòria sentida: "Te quiero, Yoni".
Vaig imaginar de seguida l'escena:
"Nena, esta noche te llevo a un sitio muy romántico, ya verás, te va a encantar!".
Quan els dos amants arriben a les portes tancades de la nau industrial, ell li ofereix les mans per fer de graó i ajudar-la a pujar la tanca metàl·lica...
Ella entra d'un salt i, només caure amb els dos peus a terra, veu la inscripció a la porta del magatzem. Les lletres són gegants i liles, el seu color preferit i de sobte, allò que havia esperat que ell li digués a cau d'orella és fa real i apareix escrit perquè tothom ho pugui llegir! S'emocionen i s'abracen. "Te has pasado, me encanta!" li diu ella.
A partir d'aquell moment, aquell racó de món, lleig a ulls d'altres, serà el més especial per ells dos.