Translate

dimarts, de juny 14, 2011

SOME WORDS FOR YOU!


Vella amistat perduda enmig d'un munt de temps, raconet de la memòria que va i ve sense més.
Penso i m'enfilo en els records, val la pena tornar-te a veure?
De seguida trobo resposta: I tant que sí! Pel que varem tenir juntes, pel que varem descobrir plegades!
Bella amiga de l'ànima, el temps ens ha canviat. Ara ja no és tan fàcil trobar una amistat tan franca. Tots tenim els defectes més marcats. Va, vinga, va... trobem-nos una altra vegada. Fem-ho real!
M'he sorprès escrivint sobre tu, que després de tants anys, ets encara aquí al meu costat. Amb la mateixa empenta i força que abans. Amb les mateixes ganes de riure. M'he sorprès pensant en tu en aquests dies grisos d'un mes de juny estrany. Somric i tinc papallones a l'estómac.
Sí, va, quedem un dia!