Translate

dilluns, de setembre 07, 2009

MY SKIN!!!


Al llarg dels anys molta gent m'ha dit que sóc molt sensible, també m'han dit que sóc sensitiva, que tinc cos i ment molt connectats i que, de vegades, això em fa patir... altres vegades, puntualitzen, això és molt bo perquè així no et passen per alt sensacions que a altra gent passen de llarg.
Li he donat moltes voltes a aquest tema, perquè no acabava d'entendre perquè jo, precisament jo, sóc tan sensible i per fi he arribat a una conclusió.
És perquè tinc la pell molt fina.
Només pot ser per aquesta raó i que no em diguin el contrari. A través de la meva pell pots arribar a veure el meu interior, si t'hi fixes. A la meva panxa s'hi reprodueix cada batec del meu cor i al meus braços totes les venes.
Tinc la pell massa fina i això em fa estar poc protegida de l'entorn, per això sóc tan sensible, per això noto sensacions que a altres els passen de llarg i per molt que diguin, tenir la pell fina, com qualsevol altre part del cos, no acaba de ser un gran avantatge... és més aviat un cau de raons!
Com teniu la pell vosaltres?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La meva pell per desgràcia ja és una mica dura, sembla de serpeta, que hi farem...

Anònim ha dit...

la meva pell es molt curtida,pero el meu esprit es supersensible.
M