Translate

diumenge, de juny 21, 2009

COLORS!


He descobert una cosa estranya: "m'agrada, i molt, anar conjuntada amb la portada del llibre que estic llegint!"
Per exemple, el llibre "Flors d'ombra" té la seva portada de color groc i cada dia que em poso, orgullosa de la meva elecció, la meva samarreta groga em sento feliç, m'agrado.
M'és ben igual si les camises no em conjunten amb els pantalons o si les sabates són massa diferents a la samarreta però ai! si aconsegueixo fer conjuntar una portada de llibre amb un alguna cosa de l'armari, aquell dia, sóc la més cofoia de tot el Ferrocarril, d’això en podeu estar ben segurs!
Ara ja he acabat de llegir “Flors d’ombra” i he començat un llibre que té la portada d’un roig preciós, per sort, tinc una samarreta d’aquest mateix to i no puc esperar que sigui dilluns per lluir-ho tot dins del vagó!
Bon final de cap de setmana i gran viatge per la meva estimada germana i pel meu estimat cunyat!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Colors, colors, la vida és en colors encara que per molts és en tons grisos, a vegades per les circunstàncies no volgudes i a vegades per falta d'il.lusió. Per tu la vida sempre serà amb tot l'arc de Sant Martí presidint, tots els colors lluiran sempre per tu.

Mireia ha dit...

un petonet desde Maldives!
Muaaaa!!!!!