Translate

dilluns, de desembre 08, 2008

LOOK THE CLOTHES!


Roba estesa i Nadal, dues de les coses que m'agraden més d'aquest món tan terrenal!
El divendres em vaig quedar a dormir a la Florida i vaig descobrir que el Barcelonés té moltes cares i colors.
Vaig passejar entre roba estesa, una senyora em va tirar totes les molles del dinar sobre el cap mentre espolsava , amb una rialla als llavis, les seves tovalles des del tercer. La música s'escolava entre les finestres mig obertes, música molt de la terra, però d'una pàtria llunyana i enyorada, malgrat tot es respirava un bon humor que no es troba al centre de Barcelona, una familiaritat entre la perillositat dels carrers, una camaraderia que molts voldríem entre veïns i races.
Mentre els pares Noels s'enfilen pels balcons i cotxes atrotinats aparquen en doble fila amb un cartellet explicant on es pot localitzar al conductor; mentre les músiques s'escolen entremaliades i la morena de cintures ampul•loses balla com cap barcelonina sap fer, mentre crits en idiomes estranys fan tenir els ulls com a plats per després veure que dos companys s'abracen, jo, em quedo embadalida amb la roba estesa dels terrats...

5 comentaris:

Mireia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Tens raó en tot el que dius. Al final em sabrà greu i tot haver de marxar del barri.
Un petonet de la niña de l'hospi!!!

Anònim ha dit...

Tens raó en tot el que dius. Al final em sabrà greu i tot haver de marxar del barri.
Un petonet de la niña de l'hospi!!!

Anònim ha dit...

M'encata la niña de l'hospi, molt millor que la Juani! Un petó molt fort per tot l'Hospi!
Ada

Anònim ha dit...

"look the clothes, shirts and some others" Is this Florida in
EE UU ? Encara sou allá ? Aixó son fotos del retro más allá !.

Ho Florida Florida ! que mal et veig, sort que a la primavera amb tantes flors si será ben florida i florida.
Ado el clothes ó clotildo.