Translate

diumenge, de novembre 09, 2008

THANK YOU!!!


Avui m'he llevat pensant en tots aquells que han estat al meu costat dia i nit, sense perdre la paciència, sense jutjar ni sermonejar... Avui he llegit els meus cinc pilars, que surten dels pensaments que em regala desinteressadament el meu mestre de ioga, i avui em sento amb pau i tranquil•litat perquè he deixat entrar l’atzar de la vida a casa meva.
Ja no controlo els seus moviments, ja no vaig amb un mapa fictici i dono la benvinguda al que vingui, sigui el que sigui i s'escoli com s'escoli entre la meva sang vital. Avui estic feliç per ser qui sóc i no pel que tinc!
Avui dedico l'entrada a la felicitat que senten molts dels que m'envolten, i que m'han deixat compartir amb ells, i a la tristesa que sentirem alguna vegada en el llarg camí, perquè això em fa més persona (expressió que fa somriure al meu estimat Mister H.).
Avui vull escriure el que m'han ensenyat i he après perquè vosaltres, que escolteu d'amagat el meu jo creatiu, ho llegiu amb mi:
Conreu de l'amistat: desitjar la felicitat dels altres.
Compassió: acollir el patiment dels altres sense quedar-hi atrapat.
Deixar-se influenciar: per aquelles persones nobles.
Defugir actituds negatives marcades per d’ignorància i l'avidesa.
Perquè abans de fer el Bé hem d'aprendre a no fer Mal.