Translate

diumenge, de juny 01, 2008

GRANDMA!!!


Jo em vull fer gran per escriure les meves Memòries, que potser per ignorància imagino molt interessants. Hauré viscut molt anys i hauré viatjat més que ningú, ajudaré a tothom que em necessiti, els petits canvis són poderosos... tindré cura del planeta, estudiaré per ser més sàvia, ensenyaré el poc que sé i parlaré però sobretot escoltaré!
Quan algú em pregunti que vull ser de gran, ho tinc molt clar, diré iaia! Iaia per escriure les meves memòries!
Us deixo amb la música d'altres indrets que fa Nitin Sawhney, m'encanta...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Crec que per escriure unes memòries, com tu dius, el principal és haver viscut molt i espero que puguis realitzar tots els teus projectes, la vida sempre dóna motius per experiències interesants i cal fixar-se en elles. El que no puc comprendre és com gent molt jove té la gosadia de escriure la seves memòries o com a mínim titul.lar-les així...L