Translate

diumenge, de novembre 18, 2007

MY BEAUTIFUL GREEN!!!


Aquests dies estem redescobrint Barcelona, tots aquells racons que trepitjàvem quan érem petits i que ja no hem tingut mai més temps de gaudir.
Hem descobert el parc del turó del Putget i hem passejat pel parc de l'Oreneta. La pròxima parada, segurament el cap de setmana que ve, serà la carretera de les Aigües.
Com deia avui el meu pare, molts barcelonins, entre els quals hi sóc jo mateixa, ens havíem acostumat a viure sense veure verd en setmanes, potser mesos i anys sencers. Jo abans era tan de ciutat que les plantetes amb punxes que em punxaven els turmells em posaven de mal humor!
Ja no deixaré mai més de gaudir de la naturalesa, dels colors i de les sensacions que tens quan aprens a passejar pel món, sense presses ni contratemps!
A Canadà vaig aprendre a estimar-me la natura com a font de vida i aquí he aprés a anar amb els ulls ben oberts, perquè com deia la Cl. en un comentari de dies enrere, a Barcelona sí que hi ha parcs i verd, només els has d'anar a buscar!
Vaig descobrir aquest cantant, Jack Johnson, en un petit cafè de Quebec City, ara és un dels meus preferits!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Els parcs de Barcelona són petitets en comparació de segons on i els barcelonins els ignorem sovint però tenen el seu encant... a disfrutar-los.L