Translate

dissabte, de novembre 20, 2010

WHAT IF...


Faig la prova, en un dia de cel gris, imagino 10 coses que puguin il·luminar el fons del paisatge:
(S'ha de fer sense pensar gaire)
1) Una llimona
2) Els teus ulls, petita
3) Les dents de Míster H., tan ben posades
4) Unes sabates de xarol vermell que volia la meva amiga Maria
5) L'esmalt d'ungles de la pianista
6) ummm... deixa que pensi... el flotador rosa del caballet
7) Sí, també aquell vestit de casament lila
8) El cabell roig
9) La planta del terrat que no mor mai
10) la funda nòrdica del meu llit

Míster H. diu que últimament tinc el cap a quarts de quinze i que m'hauria de tornar a fer llistes per recordar-ho tot... doncs bé, un cop més et faig cas, estimat, i apunto una llista de coses que no he d'oblidar mai!

1 comentari:

Jesús M. Tibau ha dit...

la plastilina del meu fill
la safata de fruita
l'aparador d'una geladeria