Translate

divendres, de maig 11, 2007

WHISKEY ON THE ROCKS!


Vaig descobrir Belle and Sebastian amb aquesta cançó, ja fa molt de temps.
Ara que l'escolto em venen molts records, tots dolços i d'estiu, no sé perquè.
Aquí estem celebrant el Festival de les Tulipes i potser és per això. Tot el canal està ple de colors, és molt bonic passejar en bicicleta, encara que les nostres bicis no siguin perfectes...
El senyor H. va descobrir una botiga on, per un preu bastant simbòlic, t'emportaves una bici feta de mil peces diferents. Es tractava de reciclar bicicletes i es clar, ens hi varem tirar de cap. Ara anem amb dues bicis que no tenen ni una peça de conjunt, estan totalment rovellades i fallen els frens i els manillars! Però per sort Ottawa es plana i del que se'n diu pedalar, no pedalem gaire!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Bé, com deia una nena alumne meva "que sigui vell no vol dir que no sigui bonica o que no la vulguis!". Si et serveix de consol jo vaig fer-me la volta a Irlanda amb una bici feta de trossos de bicis velles. I va resistir 2000km!