Translate

dimecres, de maig 02, 2007

I'M A WRITER IN THE MAKING!


No us ha passat mai que només llegir un article ja sabeu si l'ha escrit un home o una dona?
És un dels meus passatemps favorits, quan llegeixo un diari, i arribo a les cartes dels lectors, me les llegeixo en deteniment, tapo amb el dit el nom que apareix a sota i decideixo si ho ha escrit un home o una dona. Gairebé sempre ho endevino! No em demaneu perquè ho sé, però les dones i els homes gairebé sempre escrivim de manera diferent. En canvi, entre dones i entre homes les diferències no són tantes...
Avui vull dedicar aquesta entrada als meus pares estimats. No sé si mai publicaré un novel·la o un recull de contes, per això aprofito el blog per escriure el que m'haguès agradat escriure a la primera pàgina de la meva novel·la publicada.
" Pare, mare, gràcies per recolzar sempre els meus somnis, encara que siguin somnis difícils d'aconseguir! Gràcies per no deixar-me defallir quan ja no tinc forces per creure en mi mateixa! Us estimo molt."

3 comentaris:

Unknown ha dit...

L'últim que hem de perdre és la força de creure en nosaltres mateixos. Si el que vols és escriure ho aconseguiràs, les coses arriben, n'estic segura, només cal provocar-les una mica i recorda: "Qui no arrisca no pisca".

Tens raó, no hi ha res com els pares, ...i els fans!

Anònim ha dit...

Jo crec molt en tu, i ja saps que espero que sigui el dia 20 per poder tenir el teu llibre a les meves mans ...me'n moro de ganes!

Unknown ha dit...

Un llibre teu el dia 20???? I no m'ho has dit?! A veure si ho expliques això... de què va?