Translate

diumenge, de març 10, 2013

RENOVAR-SE O MORIR?


Molta gent se'm queixava: "No puc llegir el teu bloc amb aquest fons tan negre i aquesta lletra tan lila!"
He decidit renovar-me, per dins i per fora, m'he fet serrell i he canviat el format del meu blog. D'aquí uns dies us podré explicar si és veritat que calia renovar-me, reinventar-me i redefinir-me, espero que sí.
He escollit un fons de llibres perquè m'ajudi a acomplir el meu objectiu d'entrada setmanal...
Ah, i per a tots aquells que no em podíeu seguir per culpa del negre... Ara ja no hi ha excuses!
Que passeu una gran setmana!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Renovar-se sempre renovar-se. Gran idea, encara que m'agradava el format, però els que seguim el teu blog també ens cal que ens renovem.

Anònim ha dit...

Vot a favor del canvi en el blog i del serrell, que et queda molt bé!