Translate

dimecres, de maig 04, 2011

BOOKMARK


No hi ha millor moment que el d’escollir punt de llibre per la nova lectura que inicio.
Ja fa temps, em vaig adonar que, sense saber-ho, col•leccionava punts de llibre. En tenia de tots colors i de totes mides, i per suposat, tenia també els meus preferits i aquells que, des de sempre, es quedaven en un segon pla.
Fa pocs dies, vaig acceptar la meva petita debilitat i els vaig ordenar en un àlbum de fotos d’un color verd llampant. I sóc feliç!
Ara, quan començo una nova lectura, faig un ritual previ. Agafo l’àlbum amb cura i passo les seves pàgines fins a trobar el punt ideal pel meu llibre. Depèn de l’argument, de l’època en el qual va ser escrit i del tipus de llenguatge que utilitza l’autor. Depèn també de la portada i de la contraportada i de la foto de l’escriptor. Depèn de tantes coses!