Translate

dissabte, de gener 24, 2009

BOOKS!


No hi ha moment més deliciós que el d'escollir un llibre per començar a llegir-lo una tarda de diumenge!
He acabat l'última lectura que tenia entre mans i vaig a la humil biblioteca que tinc a casa, la qual espero engrandir amb els anys, mmmmm! rumio, què em ve de gust llegir? misteri? un gran clàssic? alguna novel·leta per oblidar les misèries humanes?
Agafo tres llibres i me'ls poso a la falda, fullejo les planes mentre llegeixo frases a l'atzar. M'he decidit, començo la lectura de La Foguera de les Vanitats de Tom Wolfe.
Avui fa un vent de mil dimonis i a mi el vent em fa por. Em tanco a casa, escric i llegeixo i no entenc a la gent que s'avorreix.

3 comentaris:

Cal Calçó ha dit...

Hola Anna, m'encanta la teva presentació del setmanari El Demà. Es que m'he vist a mi mateix trïant un llibre per llegir, olorant-ne un de vell... Em sembla que som una petita tribu incompresa!
En el meu cas, jo tinc sempre una muntanyeta de llibres per llegir, a vegades és més alta, i altres més baixeta.

Per cert, està força bé el teu blog. Escrius més coses?, de ficció vull dir.

Jordi.

Anònim ha dit...

Hola Jordi! Moltes gràcies pel que em dius, de la petita colla incompresa que som sempre fa il·lusió trobar-se algú que s'assembla a tu, no?
Escric molt, tinc dues novel·les que encara no han vist la llum, però jo no desisteixo. També escric mentre aprenc a escriure poesia, pots llegir-la a relatsencatala.com, sóc Àgora. Escric al El Demà, com ja saps, i a casa, a soles, coses que segurament mai llegirà ningú!
Una abraçada, i avui faré diumenge de lectura, espero que tu també;)
Ada

Anònim ha dit...

you have a wonderful site!