Translate

diumenge, de novembre 16, 2008

THIS IS THE LIFE!


Per uns moments, he estat a Bristol, al meu Bristol de ja fa tant temps. Per un moment, m'he imaginat dins del nostre Ford Fiesta, amb la música a tot drap, amb maletes que ens sortien de les orelles i amb tota la il•lusió del món.
El temps passa molt de pressa i les imatges d'aquells anys també. Veig Park Street i Mister H. saludant des de dalt de tot, prop de la torre de la facultat de Dret. Arrossego la bicicleta blava de segona mà maldestrament i moc els ulls sense energia. La pujada és massa per mi!
Els records són mitja vida, i l'altra mitja els objectius futurs, però poc a poc aflora el present que em fa gaudir de moments preciosos de la manera més conscient.
Ahir, mentre parlava, bevia i em divertia amb jocs de taula, vaig ser conscient, en tot moment, que aquell seria un bonic record d'aquí uns anys.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Cal tapar les escletxes per on es pot escapar aquesta il·lusió.