Translate

dijous, d’abril 10, 2008

OH MY GOD!!!



No m'ho puc creure i de fet encara no m'ho crec!
Vaig quedar finalista en el Premi Tinet de Tarragona i la setmana que ve es fa la presentació del llibre, el qual es titula “Que no torni i altres contes”.
Quan em van fer arribar tres exemplars a casa, els de l’Editorial Cossetània, em va fer molta impressió veure el meu nom i els meus cognoms a les planes d’aquells llibres. És un petit, immens més aviat, somni fet realitat! Crec que el meu nom queda bonic sobre fons blanc!
El llibre està format per un recull de tretze contes, tot just me l'estic acabant de llegir i encara tinc ganes de repassar alguns dels contes altra vegada perquè m'han encantat! Quin nivell, mare meva! I jo he aconseguit fer-m'hi un petit lloc entre ells! No m’ho puc creure!
És un honor immens poder figurar en aquest llistat de noms i més encara que els meus personatges comparteixin espai amb els personatges dels altres!
Moltes gràcies, a qui li correspongui, m'heu fet la persona més feliç del món!
Per cert, el meu conte es titula “Una altra carta”!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats i endavant.L

Anònim ha dit...

Et felicito anna!No en tenia cap noticia, epèro llegir-lo aviat.rr

Anònim ha dit...

Hola Gori!!!!!He flipat molt, tinc mlts ganes de llegir-lo,aixi que m'encantaria que me'l passessis per llegir-lo ja que a mi com ja te dit més de una de dos i de tres vegades, sempre m'ha agradat molt els teus escrits recordo quan feies intitud i em passaves els teus contes...."la Nona del vilar". Berta

Mireia ha dit...

Moltes felicitats!!! Ja saps que no llegeixo massa però aquest St. Jordi tinc una lectura que em fa moltissima il·lusió. Un petonet,
M

Unknown ha dit...

Ets un crack! Moltititititssississimemememessssssssss felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...Jo he estat una de les privilegiades d'haver llegit aquest conte abans de ser publicat! Endavant adeta, que això és el principi d'una gran amistat!!!! (o d'un bonic camí?)