Translate

divendres, de febrer 01, 2008

HAPPY BIRTHDAY!



Aquest mes de febrer fa just un any que existeix Ada és nom de fada, per això ho vull celebrar!
Amb un any gairebé hem fet 5000 visites i això a mi em sembla molt! He anat aprenent moltes coses noves relacionades amb el món blocaire, el qual desconeixia totalment. Per això, amb el vostre permís canviaré el subtítol: "No sé res de res" per un de més actual "ja en sé una mica"!
Espero celebrar molts més aniversaris d'aquest company de viatge que em vaig trobar en la solitud d'Ottawa un hivern, ara farà un any... El meu bloc m'ha fet molta companyia, m'ha fet escriure almenys una vegada per setmana i m'ha fet conèixer moltes persones bones! Què més li podria haver demanat!
Gràcies a tots pels vostres comentaris i per seguir al meu costat, espero ser prou hàbil per mantenir-vos interessats un any més!
Molt bon cap de setmana i ja sabeu, jo tinc una celebració pendent! Potser un sopar fora de casa amb el meu estimat Míster H., o simplement una bona passejada pel camp amb ell i el nostre inseparable crazy Popeye!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Happy birthday my dear!

Mireia ha dit...

Moltes felicitats Ada és nom de fada! Estic segura que continuarem seguint totes les històries. Perquè aquest blog t'ha fet companyia a tu i a tots nosaltres!
Mua!

Anònim ha dit...

Avui aixo mereix una bona felicitacio, els que no entenem massa del tema blocaire t'hem d'agrair que ens hi hagis deixat entrar i participar-hi, espero amb il.lusio les noves entrades i crec que veritablement el nou lema tambe el podem fer una mica nostre i aixi dic "ja en se una mica" L.