Translate

dilluns, d’octubre 15, 2007

BLOG ACTION DAY!!!

Fa uns dies, varem apuntar els nostres blocs a una iniciativa que es diu Blog Action Day. Es tracta de fer que, un sol dia, tots els blocs del mon es possin d'acord en escriure sobre el mateix tema, aquest any, sera sobre alguna cosa relacionada amb el medi ambient.
Des que el Premi Nobel de la Pau ha caigut en mans d'Al Gore, sembla que l'ecologia es un tema en alsa (no tinc c trencada...), a nosaltres ja ens va be, crec que la publicitat es una gran plataforma si s'usa per a bones causes.
Be, Blog Action Day creu que potser si aquell dia tothom parla sobre el mateix tema, les paraules de cada un dels blocs arribaran amb forsa a moltes cases de tot arreu, 15.000 blogs subscrits i prop de 12 millons de persones que els llegiran, sona a cosa important...
Doncs be, amb els meus coneixements limitats sobre ecologia i mediambient, em disposo a escriure el meu petit consell practic, simplement perque no en se mes i no vull escriure bajanades sense solta ni volta!!!

El meu estimat Mister H. em va fer un regal, anava embolicat amb un mocador de colors molt bonic. Ell em va explicar que els papers d'embolicar costen molt de fer i de transportar i que despres no s'usen per a res mes. Embolicar els regals amb mocadors de tela es una tradicio japonesa, furoshiki , que nosaltres podriem fer nostra d'alguna manera, aixo suposaria estalviar en papers, els quals s'utilitzen una vegada i despres es llansen a les escombraries o a la caixa de reciclatge... Els mocadors de tela son mes cars que els papers de regals pero formen part del regal, a males, i com fa el meu estimat H., de moment, se'l queda per una altra ocacio especial!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La idea del mocador és molt bona, però has rebajar una mica el presupost del regal si no és que com Mister H. el guardes per la propera vegada, ho provaré els pròxims regals. Si no és car igual ho faig per reis. El tema del Gore ara resulta que és una mica enganyifa perquè alguna cosa està una mica manipulada, però com dius tot si val si serveix per no fer tantes barrabassades, pobre món que deiria la Mafalda.L

Anònim ha dit...

La millor informació essencial és això, que té tractar de fer molt bé sobre que el cos de les persones sense llar i de la seva mà. Estic tan entusiasmat sobre això, després de llegir aquest articles útils escrit les seves opinions i també que és tan atractiu per fer alguna cosa per aquells