Translate

divendres, d’abril 20, 2007

SPRING HAS SPRUNG!


El parc del costat de casa.
Finalment puc dir que la primavera ha arribat a Ottawa! Ja sé que la setmana passada encara nevava però avui estem a 21ºC, el sol brilla com fa molts dies que no brillava i tothom ha sortit de casa per passejar pels parcs i pel canal!
Ottawa és preciosa amb llum de sol!
Espero no veure neu en molts dies!
Ens apropem a la diada de Sant Jordi i és el meu dia preferit per passar a Barcelona. Aquest any no hi seré però porto la tradició allà on vaig i espero rebre una rosa del meu estimat H. Quan vivíem a Bristol, com que no venien roses per separat, sempre em portava un ram sencer! Ja ho veurem...
Aquí, diuen que aquesta tradició nostra és una mica sexista i que normalment les dones llegeixen molt més que els homes...
M'han proposat que li compri una rosa i que ell em regali un llibre, potser sí que ho faré així aquest any!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

La veritat és que sí que és molt machista això de la rosa i del llibre. Més val que tots ens regalem llibres i que ens els llegim... No s'hi val comprar-lo i no llegir-lo, és clar!

Anònim ha dit...

Feliç Sant Jordi des de Barcelona! la veritat és que ha estat un dia preciós, amb un sol increible de primavera! Per temes laborals he anat a a un poblet al costat de Vilafranca en cotxe i tot era de color verd!
El Mig m'ha regalat una rosa i dos llibres i estic encantada amb l'elecció: "El hombre que confundió a su mujer con un sombrero" d'Oliver Sacks. I un diccionari de llatí, que em veu de cul amb les traduccions!
No sé si és molt masclista el tema de la rosa, però fa tanta il·lusió rebre-la, potser és un pensament de princesa, però m'emociona...